tisdag, januari 30, 2018

WISH

Det är en gullig följare till mig på Instagram som har inspirerat mig till dagens blogginlägg. Hon frågade om jag som har tre barn och gillar att inreda barnrum har köpt någon barnrumsinredning eller några barnkläder på Wish. 

Så idag tänkte jag att jag skulle visa er de saker som jag hittills har beställt och köpt från Wish. Det tog lång tid innan jag nappade på att handla något därifrån, jag gjorde min första beställning i oktober eller november förra året. Hur är det med er? Vad tycker ni om Wish? Hiss eller diss? Själv tycker jag att väldigt mycket ser ut att vara ren skit men så finns det guldkorn helt klart. De saker som jag har fått hem har jag blivit överraskande nöjd med. 


En söt mjuk docka.



En lång kofta med kaninöron i liknande jerseytyg till Sol. Den knäpps med knappar framtill. 




En leksakskamera i trä.



Minibakredskap till Sols Mailegkaniner.




Superfina träägg till leksaksköket som ligger i en söt äggkartong. Riktigt bra kvalitet!



En trätårta till leksaksköket, även den i riktigt bra kvalitet!



Sist men inte minst, en gullig kaninmössa till Vida.


Hej soliga tisdag!

Idag kommer jag fatta mig ganska kort då magen kurrar och jag måste bara hinna äta min lunchlåda innan det är dags att hämta Sol på skolan. Extra glad skulle jag bli om Vida sover lite till i sin vagn så jag kan äta sittandes i soffan och se en stund på serien jag följer just nu, nämligen en isländsk Krimserie som finns på Netflix och heter "Fångade". Jag tycker den är riktigt bra och spännande, men så älskar jag skandinaviska Krimserier också! Se den!

Kram Johanna


Inga kommentarer: