fredag, januari 21, 2011

ÖNSKELISTA 2011...
Som säkerligen alla andra inredningstokar har jag alltid något nytt projekt på gång eller en önskan om något nytt/gammalt jag vill ha till mitt hem. Vi bor som sagt i en hyreslägenhet och då känns det som om det är vissa saker man inte vill lägga pengar på, som t ex kök, badrum och fint vitt plankgolv (suktar). Dessto roligare är det med möbler och inredning för det är ju vårt och följer med till kommande nästa hem:)


Önskelistan

1. Ny kökslampa

2. Nya gardiner & kuddar till vardagsrummet 

3. Tolixstolar till köket

4. Nytt överkast

5. Nytt porslin

6. Tolixpall som skall fungera fotöljbord

7. Kakla om i köket (just nu har vi babyblått kakel, det satt uppe när vi flyttade in. Blått är inte min färg, har inget annat blått i hela lägenheten)

Nu skall jag fånga dagen! Först en liten titt till skolan sedan lunch med Catta.



Ha en underbar fredag!
Kram Johanna

1 kommentar:

Birgitta sa...

Det låter väl som en rimlig och trevlig önskelista när man bor i lägenhet, kuddar och lampor kan göra mycket till trivselkänslan.

Ha en fin helg, här snöar det och är grått. Kram Birgitta