torsdag, september 15, 2011

BADRUMMET...
För första gången här på bloggen skall jag visa några bilder från badrummet här hemma. Det är inget drömbadrum storleksmässigt och med en liten buskille hemma som badar med ankor och bilar och behöver plats till potta, pall, blöjor och massa andra saker är badrummet mer praktiskt än vackert. Därför har jag självklart homestylat det lite innan bilderna togs.








Badkaret är jag väldigt nöjd med och det ger badrummet en rejäl piff!

Nu skall jag strax bege mig iväg för att träffa min handledare som jag skall ha under mina 5 sista VFU (praktik) veckor på min lärarutbildning. Jag skall vara i en 2:a klass och det skall bli så kul! Jag håller tummarna för att jag skall hinna då bäbisen mer eller mindre är beräknad till samma dag som praktiken slutar!!

Kram Johanna

9 kommentarer:

HjärtatsVitaHem sa...

Jättefint badrum. Och fina detaljer! Gillar badkaret! :)

Ha en bra dag!
Kram Jenny

Tina sa...

Badkaret är jättesnyggt, ja hela badrummet!
Håller tummarna på att du kan göra klar praktiken, man vet ju aldrig när de där små poppar ut...

kram

kråke sa...

Jättefint, mysigt och välstädat:))

kram på dig och ha en härlig mysfredag:))

kråke

Rebeccas DIY sa...

Vilket fantastiskt badkar, är det ett sittbadkar? Ett sådant drömmer jag om och detta var ju underbart.
Ha en skön lördagskväll!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så mysigt det ser ut. Gillar verkligen badkaret.

Önskar dig en riktigt fin helg!

Anki sa...

Hej Och tack för kiken hos mig!
Vilken härlig blogg du har, jag kommer gärna tillbaka så jag la dig i min lista!
Å du, älskar badkaret...såå snyggt!

Kram Anki

Vita Vardagen sa...

Jag gillar verkligen badkaret, härligt romantisk stil!
Ha en fin kväll!
Kram Johanna

Johanna Stålros sa...

Så mysigt badrum! Kram Johanna

rustik charm sa...

Jättefint och mysigt badrum:)Badkaret gillar jag.

Ha en fin dag.
Kram Kristina