lördag, juni 07, 2014

Mina blommor på utsidan

Jag tänkte visa er de blommor som finns på min framsida respektive baksida. Än så länge har jag endast blommor i krukor men jag ska såsmåningom plantera i min rabatt.
 
 



 
 
Godkväll! Idag har jag och Sol haft en tjejdag tillsammans. Vi har varit i stallet som ligger 10 minuters promenadväg från där vi bor, det är en av de bästa platser Sol vet om. I två timmar hängde vi där tills jag äntligen lyckades muta henne därifrån med en glass. Hästtokig är hon mitt lilla troll! Vi har också lekt och lekt på gården med grannbarnen och lite mys på vår egen altan hann vi också med. Killarna i familjen har varit i stora staden med goda grannar och kikat på coola racerbilar, badat och åkt båt. Nu sover äntligen barnen och Rickard blev helt oväntat bjuden på Håkan Hellström som har konsert i Göteborg ikväll. Jag känner att det blir en tidig kväll för mig, ögonen går redan i kors. Mys på er!
 
Kram Johanna


2 kommentarer:

Unknown sa...

Godkväll!
Vad mysigt med tjejdag! Det är härligt att umgås med barnen en o en och fortsätta med det när de växer upp! Min dotter fyller 20 i höst och vi har så otroligt roligt tillsammans! Även jag och min son snart 22 har härliga stunder tillsammans!
Finfina blommor du har där ute!

Må så gott!

Kram
Lotta

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad mycket fina blommor du har. Jag har planterat i krukor idag, är hopplöst försenad med allt i år. Men nu har jag några färgklickar på några ställen på altanerna runt huset iaf. Det åter som ni haft en skön dag idag. Önskar sig en fin fortsättning på helgen!
Kram,
Regina