fredag, januari 19, 2018

COOEE BALL VASE

 För ett tag sedan så fick jag en vacker vas av min vän Matilda och hennes familj. Den är från det svenska märket Cooee och de gör bland annat dessa vaser i olika färger, former och storlekar.  



Idag köpte jag en liten bunt tulpaner på Hemköp och satte i vasen. Jag skulle egentligen velat ha en liten yvigare bukett men den får duga denna gång.


Färgen på vasen heter Cafe Au Lait och jag tycker om färgen väldigt mycket!


Jag har varit inne på Cooee Design hemsida och bestämt mig för att köpa två mindre vaser som jag har tänkt att ställa ihop med min stora. Du hittar sidan här om du blir sugen på att kika och kanske till och med köpa något!




Hej Fredag!

Idag har vi en alldeles underbar dag här på kära Västkusten. Snön ligger vit i ett tunt lager och solen skiner. Jag har suttit i lä en stund med ansiktet i solen och det har bara känts så härligt för jag är så himla trött, det känns som om jag hade kunnat sova i hundra år. 

Jag är ensam med barnen tills imorgon då Rickard är i Malmö. Dock kommer mina föräldrar ner till oss en stund ikväll och håller oss sällskap. Det är alltid mycket uppskattat av barnen och även av mig såklart. 

Livio och Sol äter mellis på övervåningen och Vida sover i vagnen så jag tänkte vila en liten stund i soffan och se på Rivieran på TV4 Play. Har ni sett de två första avsnitten? Jag tycker den verkar bra!

Kram Johanna



Inga kommentarer: