fredag, februari 11, 2011

SVART & VITT...
Jag har egentligen aldrig tyckt så mycket om svart & vitt tillsammans, därför har det inte funnits speciellt mycket av den varan i mitt hem. Men nu har jag ändrat mig, lite i alla fall:) Jag har fått upp ögonen för att det kan vara riktigt snyggt! 



 Detta fina kuddfodral köpte jag på Balders Hage igår!





Jag köpte även nya servetter och en ny kökshandduk på Granit. Inte helt i min vanliga stil men det är kul att testa lite "nytt" också:)

Nu skall jag få i mig lite mat innan jag behöver plugga en stund till. Sedan bär det äntligen av för att hämta mitt hjärta på förskolan. Skall bli härligt med helg efter en minst sagt hektisk vecka!

Ta hand om er!

Kram Johanna

1 kommentar:

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Alltid skoj att testa något nytt! :-)
Kudden var väldigt fin, och Granit har ju så mycket läckert.

Hoppas du har en riktigt fin helg!