tisdag, mars 08, 2011

BESLAG...
Som många av er redan vet så skall vi snart börja renovera vår nya lägenhet som vi flyttar till den 1 juni. Det som tagit mest tid att planera är köket men nu börjar vi faktiskt bli klara, det är mest lite små detaljer kvar som vi skall komma överrens om:) Idag tänkte jag be om er åsikt när de kommer till de beslag som jag skall välja till de skåp som skall sitta över diskbänken, högskåpet som skall agera skafferi och överskåpen som skall sitta över kyl & frys. Jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker bäst om!




Som ni ser vill jag ha vanliga knoppar och det står mellan en söt vit med silverdetaljer eller en stilren knopp som går helt i silver/zink. 


Vad tycker ni?




Detta beslag kommer pryda alla lådor som sitter nedtill i köket. Det är ju ett beslag som man ser i de flesta lantliga kök men de finns i lite olika varianter!

Nu är mina killar och badar med min bror och hans söta lilla dotter. Jag passar då på att njuta av ensamheten genom att blogga, äta god mat och lyssna på MIN musik:) Det blir inte så himla mycket av den varan nuförtiden.

Mysig eftermiddag allesammans!

Kram Johanna

5 kommentarer:

Louise sa...

Jag hade valt den översta. Passar bra till skålhandtagen!
Louise

VitaVardagen sa...

Nämen, oj va glad jag blev att du länkat mig! Och va härligt eftersom jag då hittade din mysiga blogg! Så spännande med renovering av ny lägenhet, jag röstar på den översta porslinsknoppen :) Hit återkommer jag definitivt (passar dessutom på att länka dig på min blogg också:)
Kram Johanna

Tina sa...

Jag hade valt den översta jag med. Det beror ju lite på vilken stil du väljer på luckorna, de i stål kan bli en tuff brytning till lantligt också. Den runda blir rakt igenom snäll (men FIN).
Hoppas jag inte rör ihop dina tankarna mer nu...

Skönt med lite egentid, passa på och NJUT!

Kram kram

The House of Antoinette sa...

Jag gillar den översta - är verkligen svag för dessa porslinsknoppar...

Hoppas du njutit av en härlig dag, kram Anette

rustik charm sa...

Hej Johanna.

Gillar verkligen porslinsknoppen till skålhandtagen:)

En fråga, lampan som finns i bilden längst till vänster i din header, vart är den köpt? Är det Ikea?

Ha en fin dag.
Kram Kristina