torsdag, januari 12, 2012

Tulpaner...

...lättar alltid upp stämningen när det är grått, blåsigt och regnigt ute! Dessa fina fick jag av min söta mormor när jag bjöd på middag i söndags.





Korgen som jag har äpplen i för tillfället är ett litet fynd från den lokala blomsteraffären där jag bor. Där kan man hitta riktigt fina saker emellanåt och det är jag glad för då jag inte så ofta som jag skulle ha velat kommer iväg in till den stora staden. Ser ni även hur fint äpplena matchar tulpanerna!?!





Denna fina amaryllisen dröjer sig också kvar här hemma, den är så fin och då den är vit tycker jag den är mer vintrig än julig.

Kram på er!

Johanna

1 kommentar:

Tina sa...

Inte kan man ställa undan så fina blommor, bara för att julen är slut.
Mina har dock blommat ut, de vita amaryllerna är så fina!

kram