söndag, juli 08, 2012

Idag tänkte jag visa...

...ännu ett fynd från gårdagens loppis!








  En vacker gammal spegel med lite patina här och var! Vi har länge letat efter en mellanstor spegel att ha i hallen så vi blev glada då vi hittade denna. Vi fick ge 100 kronor för den, är det ett bra pris tycker ni? Ibland känner jag mig osäker på om priset är bra eller för högt.

Idag kommer goda vänner på besök och vi skall bjuda på grillad laxsida, färskpotatis och kalla såser. Till dessert blir det chokladmousse med grädde och jordgubbar och jag hoppas på att vi skall kunna sitta ute på altanen och äta!

Ha en fin söndag godingar!

Kram Johanna

2 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag tycker det är ett fynd! Precis lagom sliten, jättefina inristade blommor och så utan ram. Såna gamla utan ram är så fina.
Grattis till ett toppenköp.
Kramar
AnnaMaria
Ps, idag är blogger jättekonstigt, fick gå via google in på din blogg

Tina sa...

Det är så svårt det här, hur man tänker på loppis. Ibland ramlar man över saker man inte vet riktigt om man behöver men vill ha-då ska de vara billiga. Men ibland ser man något jättesuperfint och kanske inte så billigt men överkomligt-då köper man ändå. Hoppas du fattar hur jag tänker, svammel hehe...
Däruppe har jag inga loppistips, jag reser nästan alltid Helsingborg eller Malmö till Kph. Kolla Markedskalenderen.dk, där står alla loppisar med!

Ha det fint!