torsdag, januari 31, 2013

Två små söta...

...ljuslyktor fick följa med mig hem från Ikea senast jag var där!
 
 


 
 
Hurra för denna vårlika dag, äntligen kan jag vara ute med barnen på ett härligt och enkelt sätt igen. Det enda som fortfarande är smått problematiskt, är att min lilla Sol fortfarande inte får på sig ett endaste par skor. Hennes fötter är alldeles för breda och bulliga.
 
De två små ljuslyktorna som jag visar er idag är så söta tycker jag. De är egentligen inte helt i min stil men så är det ibland, man faller för sådant som man vanligtvis inte brukar falla för. Ljuslyktorna påminner i alla fall om denna söta vas från H & M Home som jag är lite sugen på.
 
 
 
 
 
Nu är det dags att förbereda middagen!
 
Kram Johanna

7 kommentarer:

Anki sa...

Ja Ikea kan, supersöta lyktor!
Visst är det skönt idag, solen skiner och det är plusgrader, jippiie!

Kramen!

Anki sa...

Hihi, jag tror vi var hos varann samtidigt!
Jag tycker det är fint att ni prioriterar att vara hemma med barnen så länge som möjligt, visst blir det mindre klirr men den här tiden går så fort! Helt ljuvliga ungar har du:)

Kram igen!

Lantligt i smultronbacken sa...

jag håller helt med om det du skriver hos mig. Härlig inställning du med. Man kommer till en tid i livet när man måste prioritera sig själv före allt annat, jag önskar bara att jag gjort det tidigare med. Men nu är det som det är och det är så skönt nu när man äntligen tagit steget.
Ikväll åker jag iväg på en så och frö föreläsning på en blomsterträdgård. Gissa om jag tänker njuta

kram Teres

Hanna sa...

söta.
Ha en bra kväll.
Kram
Hanna

Blonder og perler sa...

Søte lyslykter!
Koselig å tenne lys da kveldene fortsatt er mørke.

Ønsker deg ei koselig helg.

Klem.

Mittgodastefinaste sa...

Den där vasen har jag sett på flera bloggar nu, den är verkligen jättefin!

Önskar dig en solig söndag! Kram Jenny

Linda sa...

Jag har både lyktorna och vasen och jag är nöjd med båda. Vasen är så fin i verkligheten. Slå till, du kommer inte att ångra dig. :)

Kram Linda