torsdag, maj 01, 2014

Ny taklampa

För några veckor sedan köpte jag en ny taklampa till vardagsrummet. Lampan köpte jag i butiken Grandma´s här i Göteborg och märket är Bruka Design. Jag var så trött på ljuskronan som hängt i vardagsrummet i snart två år och just dessa taklampor i korg tycker jag är så fina. Just denna passar så bra ihop med de andra korg- och trämaterial som finns i vardagsrummet. Så ikväll när Livio låg och slappade i soffan och Sol precis hade somnat passade jag på att fota den. Ljuset är ju så härligt nu och varar långt in på kvällen.
 



 
 
Godkväll på er! Kikar in en snabbis här på kvällskvisten  för att säga hej och visa er min nya taklampa. Tycker ni om den? Barnen sover nu och sambon är och hälsar på några polare. Då passar jag på att blogga och kika runt i alla fina webbutiker som finns.
 
Hoppas att ni har haft en finfin 1 maj!
 
Kram Johanna


Inga kommentarer: