onsdag, augusti 27, 2014

Presenter

I helgen som var så hade vi kalas hemma för både mig och Rickard som fyller år dagarna efter varandra. Vi får därför oftast presenter ihop och det kan tänkas att de är aningen mer till mig, hihi.



Av våra fina vänner Johan och Matilda fick vi denna stora snygga skärbräda/serveringsbräda.




Av min käre morbror Jan och hans fru Pia fick vi denna underbara skål som är i handgjord keramik från den lilla byn Vallauris i Frankrike, älskar den! Den är köpt i butiken La Maison Francaise här i Göteborg.



Denna fina lykta fick vi av min mamma och pappa.


Colonial Chair matstol
Bild lånad från webbutiken Lakewwod Living.

Även två av dessa ursnygga stolar fick vi av min mamma och pappa, tyvärr är det några veckors leveranstid på dem. Den som väntar på något gott...


Utöver dessa fina presenter fick vi blommor och presentkort, b.la. på det stora käcka varuhuset.


Hej på er! Hoppas att ni har en finfin vecka! Själv är vardagen i full gång igen och nu har rutinerna med jobb, hämtning/lämning av barn och allt annat fix och trix fallit på plats igen. Skönt på sitt sätt!

Kram Johanna 

Inga kommentarer: