söndag, augusti 31, 2014

Rosa toner i hallen

Rosa toner råder i hallen i form av blommor, små ljusstakar, böcker, scarfs, kuddar och skor. Jag är nöjd med valet att låta Rickard platsbygga en hylla i hallen som det i dag står en massa förvaringskorgar i. De rymmer allt mellan himmel och jord som en småbarnsfamilj kan tänkas behöva. Blombuketten fick jag av Rickard, Livio och Sol i måndags då jag fyllde år. Den stora runda vita korgen som kuddarna ligger i köpte jag på Kreta när jag var där i somras.






Godkväll! Vad hittar ni på en söndagskväll som denna? Själv lyssnar jag just nu på när skolfrågor diskuteras av våra politiker inför valet 2014. Som lärare och småbarnsförälder så är skolfrågan för mig en av de absolut viktigaste frågorna i valet 2014 och Jan Björklund är jag inget vidare nöjd med tyvärr. Nu ska jag koka lite te och göra mig en god smörgås. Ha en finfin kväll!

Kram Johanna

Inga kommentarer: