torsdag, september 04, 2014

Tredje Irislight-slingan

Igår hämtade jag ut ett paket på posten och i det låg en superfin Irislight-slinga i färgen Mint. Jag stack hem på rasten idag och satte ihop den och satte upp den på den plats i Livios rum som den var tänkt till. Det blev jättefint!







Hej på er! Hoppas att ni mår bra. Själv är jag väldigt trött denna vecka och energin räcker inte riktigt till. Men, men så är det ibland. Imorgon ska jag i alla fall träffa mina kära kollegor och f.d. kollegor på Café Bommen som ligger nere vid vattnet, nära Operan här i Göteborg. Vi är ett härligt gäng på 7 tjejer (några kanske skulle kunna titulera sig tanter) som har gjort mycket roligt tillsammans. Jag är nyast i gänget men det känns som om jag har känt dem mycket längre än vad jag har gjort (1 år!!!??!!!). 

Nu måste jag kila!

Kram Johanna




Inga kommentarer: