onsdag, april 15, 2015

Min lilla ridtjej

Jag och min familj bor väldigt nära ett väldigt fint stall med många hästar och där bedrivs det även ridskola. Min lilla Sol fullkomligt älskar att vara i stallet och hon kan lätt strosa omkring där i timmar! Hon tar även varje chans till att få rida. På Påskdagen var det familjedag på världens mysigaste 4H-gård som ligger 15 minuters promenadväg från där vi bor och då fanns det ponnyridning på schemat. 





Jag är ingen ridtjej så för mig skulle det vara en helt ny värld som skulle öppna sig om Sol en dag vill börja i ridskola. Hur gör man liksom?! Dock så trivs även jag bra i stallet och hade inte haft något emot att tillbringa mer tid där. Hästar är verkligen underbara varelser.


God eftermiddag!

Kikar in en snabbis på min rast för att säga hej och visa en liten bild på min lilla ridtjej Sol. Idag har regnet öst ner över Göteborg hela dagen och det är riktigt grått och kallt, burr!

Ta hand om er!

Kram Johanna

2 kommentarer:

Marie maräng sa...

Så himla gullig hon är!!!

Både mina tjejer har ridet på ridskola fast nu är det många år sedan.

Önskar dig en härlig helg!
Kram Marie

Hanna sa...

Så söt
Ha en toppen lördag
Hanna