lördag, augusti 15, 2015

Nu blommar dem!

Nu så blommar äntligen mina stockrosor och de är väldigt vackra tycker jag! Värmen som äntligen kom gjorde susen och flera knoppar har varje dag slagit ut och blivit till ljuvliga vita rosor.
 
 






 
 
Godkväll i värmen!
 
Vilka dagar vi har haft, riktig högsommar! Dock började jag jobba i måndags, men man har ju kvällar och nu helgen att njuta av den härliga sommaren. Idag testade jag och familjen ett nytt utebad som ligger i Kungälv, 10 minuter från där vi bor. Det fick godkänt och extra kul blev det när vi träffade två av Livios bästa kompisar från förskolan och deras familjer på badet.
 
Nu tar hela familjen det lugnt framför en film i soffan med godisskålen i knät. Strax ska det borstas tänder och läsas böcker och sedan hoppas jag att jag orkar se en film med min käre sambo. Jag är nämligen aningen seg efter födelsedagsfirande av min lillebror som hade fest och fyllde 30 år igår!
 
Ha en skön kväll!
 
Kram Johanna
 
 
 


1 kommentar:

Mittgodastefinaste sa...

Åh stockrosor är så himla fint! Undrar om jag skulle våga mig på det hos mig!

Kram Jenny