onsdag, februari 12, 2014

Öppna hyllor och en lampa

I köket har de två öppna hyllorna blivit tre. Jag hade egentligen tänkt att sätta upp tre hyllor redan när vi renoverade köket men när det var dags att sätta upp dem hade jag bara två hemma. Men nu blev det äntligen gjort! En klämspot har även fått en plats på den översta hyllan, den kommer från Ikea och är från serien Ranarp. De mesta på hyllorna är loppis- och vintagefynd och några av sakerna är nyproduktion.
 


 
 
Hej på er! Vad gör ni en onsdag som denna? Själv har jag haft några tuffa dagar där jag har åkt in och ut på akuten. Fruktansvärda magsmärtor har jag haft och troligtvis är det en magkatarr som spökar. Helt galet hur ont magkatarr kan göra. Nu har jag ätit medicin och smärtstillande i ett par dagar och jag börjar se ett ljus i tunneln men fortfarande gör det väldigt ont om jag rör mig för mycket. Nu gäller det att skärpa till sig och stressa ner, är både arg och ledsen på mig själv! Ta hand om er!
 
Kram Johanna


3 kommentarer:

suedecoration sa...


Massor med krya-på-dig-kramar från Agneta & Lionel

Hannis sa...

Var snäll mot dig själv fina du!
Inte arg=))
Det där med stress är inte lätt alla gånger.

Fint har du på dina hyllor!!
Gillart!

Och du, hoppas att du snart mår bättre. Att du får mjuka dagar att varva ner på/Kramen Hannis

Mittgodastefinaste sa...

Men så snyggt! Tusen tack för inspo, jag som funderar på klämspot till köket, behöver mycket mera ljus!

Var rädd om dig kära du, hoppas på snabb bättring för dig!

Kram Jenny