torsdag, november 06, 2014

Kalklitir

Många är vi som förälskat oss i kalklitir. Jag har inget färdigt resultat att visa er, men snart så! Jag målar för tillfället med kulören "LEO" och jag tror att det kommer bli supersnyggt. Jag köpte min kalklitir här.




Goddag på er!

Jag sitter på jobbet och har min rast, skulle egentligen gjort ett ärende på torget men jag har ingen lust alls att gå ut i onödan idag, rått och grått som Göteborg är just nu. Det har inte gjort annat än att regna och blåsa de senaste veckorna. Hade inte tackat nej till en månad i mitt älskade Brasilien nu, ojoj så jag saknar mitt liv där emellanåt!

Nu ska jag hämta mig en kopp kaffe!

Kram Johanna

1 kommentar:

Mittgodastefinaste sa...

Hej johanna!

Är nyfiken på att se resultatet sen! Jag funderar på att måla en vägg i Sessans rum med kalklitir där hon nu har en fond med prinsesskronor som hon håller på att växa ifrån...

Önskar dig en fin helg! Kram Jenny