torsdag, augusti 02, 2012

Dessa vackra...

...änglavingar köpte jag i en supermysig butik som ligger i Ljungkile. Ända sedan Sol föddes har jag letat lite smått efter änglavingar till henne men utan resultat. Så jag blev extra glad då jag hittade dessa.








För tillfället hänger de på stegen i vardagsrummet för det finns ingen plats för dem i barnrummet. Kanske får de hänga där tills vi en dag flyttar och Sol får eget rum, jag får se...

Idag skall jag försöka få till att tvätta vårt lass av tvätt som vi har här hemma. Vi har ingen tvättmaskin hemma men en fin tvättstuga nära, men det är ändå svårt att få tvättat när man är ensam med de små tycker jag. Men nu måste jag!

Kram Johanna

 Vill tacka alla er som lämnar kommentarer här på bloggen, det gör mig glad och motiverad! Tack, tack och tack! 

9 kommentarer:

mormorMärtas sa...

Vilka fina ulliga vingar...blir fint hos Sol!
Jag tittade på dina bilder från barnrummet och vad mycket fina saker ni har...och tänk ett grönturkost skåp...härligt!

Pläden jag har på korgstolen köpte jag på loppis nu i sommar...40 kr!
Kul att du tittar in hos mej!

Kram Annika

mormorMärtas sa...

Vilka fina ulliga vingar...blir fint hos Sol!
Jag tittade på dina bilder från barnrummet och vad mycket fina saker ni har...och tänk ett grönturkost skåp...härligt!

Pläden jag har på korgstolen köpte jag på loppis nu i sommar...40 kr!
Kul att du tittar in hos mej!

Kram Annika

Unknown sa...

De är så himla fina! Har tänkt att jag ska tillverka ett par vingar till Inez, får se när tiden ges..
Skönt att få tvätta lite, pga att vi nu har en egen maskin så läggs det inte mycket på hög, så skönt!

Puss o kram snygging =)

Ardisia sa...

Hej Johanna! ja det är i Borås, eller lite utanför faktiskt, vi bor i!
Du är hjärtligt välkommen på söndag :) Jag kan tipsa dig om ett par andra loppisar här i området så det blir säkert ett & annat fynd gjort på resan!
Köpte också såna änglavingar till vår guddotter i julas, underbar detalj i flickrummet!

Hoppas vi syns på söndag, hör av dig om du behöver vägbeskrivning. Har nu lagt adressen under inlägget i bloggen.
Kram Mia

Johanna Stålros sa...

Jag letar oxå efter ett par men större- så himla vackra..kram vännen

Lilla Blanka sa...

Jättefint med änglavingarna!
De för med sig en så skön fridfull atmosfär tycker jag!
Kram
Mia
Ps japp spetsduken är eg en spetsgardin från Ikea, jag har för mig att den heter Alvine

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Härligt att tillslut hitta det man letat efter. Undrar just när jag ska ramla på det där månbordet jag är ute efter... ;-)
Jättefin stege du har!

Bettan sa...

Vad roligt att hitta något man sökt länge! Ha själv haft såna änglavingar... men en dag fick Max och en kompis för sig att plocka sönder fjädrarna och vips så var den som sagt en historia! Ha ha! :) Jag som så fint hängt den i hans rum!!! Ett litet tips... häng den högt, högt!!! Hi hi! ;) Dem är ju så fina! :))

Kram Bettan

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina änglavingar, och stegen är
underbar.
Kramar och trevlig helg
AnnaMaria