tisdag, augusti 28, 2012

Jag är väldigt...

...nöjd med den förändring som jag har gett vardagsrummet! Ni kommer kanske ihåg att jag skrev i förra inlägget att jag kom hem med två saker från Ikea? Den ene saken hade med soffan att göra, rättade sagt en ny klädsel, en vit, hihihihi! Jag har velat köpa en vit klädsel länge men eftersom det bor två små busar här hemma tvekar man, men ähh tänkte jag för nu vill jag faktiskt ha en vit soffa:)







 
Så, nu har jag en vit soffa! Vad tycker ni, blev det snyggt? Jag är i alla fall jättenöjd! På några av bilderna ser ni också vad jag gjorde med jutesäcken. Även trasmattan under soffbordet är ny. Jag köpte den idag på Åhlens och den går i gammeldags blå toner. Färgen blå smyger sig in lite här och var här hemma...

Nu kom precis min mamma och pappa och hälsade på så jag skall brygga lite kaffe till oss. Ikväll blir det att kika in till er andra då sambon ändå skall spela innebandy.

Kram Johanna

14 kommentarer:

Tina sa...

Den vita klädseln är toppen, rättade just till min för jag städar...den har gått många varv i maskinen och är lika fin!!
Fint möblerat också!

kramen

Unknown sa...

Hej!
Ja visst är det fint med vita soffor!! Vi har oxå Ektorp men en 3a & en 2a. Jag har faktiskt flera vita klädslar så när den ena är i tvätten sitter den andra på. Har en nyköpt med som ska på så småningom & då kommer jag att kasta de äldsta.
Toppenfint ni har det i vardagsrummet!

Ha en fin kväll!
Kram
Lotta

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så fint ni har det. Härligt ljus och vackra detaljer.

Ha det fint!

Ester sa...

Hej vännen! Det är jättefint, förstår att du är nöjd. Jutesäcken fick en fin plats.

Sköt om dig! Kram Ester

Vit dröm sa...

Men hallå!! Så snyggt ni har det! Och den där stegen går inte av för hackor, en sådan skulle man inte tacka nej till ;)
Ha en bra dag!
Kram Anna

Unknown sa...

Blev ju grymt bra, så fräscht! Mattan passar ju superbra där =)
Men vad var det med för Ikeagrej du köpte, va va??

Klem klem

Bettan sa...

Det blev hur fint som helst! : Gillar dem blå inslagen också som kommer fram till sin rätt ;) Mattan har jag med tittat mig närmare på... och den är verkligen helt ljuvlig! :)) Snyggt!

Ja du är den bästa loppisfyndare jag vet! Hi hi! ;)

Kram Bettan

Johanna Stålros sa...

Så ljust och såååå snyggt!!! Älskar trädetaljerna emot det vita. Kramar

Syster vit sa...

Vilken tur att du hittade in till mig så jag kan titta in till dig hihi. Jag gillar när det är lite blått här och var, det blir en härlig sommarkänsla. Fiffig idè med lådan på väggen, ursnyggt.
Kram Liselott

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Ååååå jag förstår om du är nöjd...verkligen fint...jag går precis och drömmer om ett nytt tyg till vår soffa...vitt !! Mattan gillade jag oxå...så underbart skåp du hade oxå och fiffigt med trälådan som bokhylla !! Kul...mkt inspiration !

Kraaaam

Marie maräng sa...

Vad fint det blev!
Förstår att du är nöjd ;)

Ha en bra dag!
Kram Marie

Frøken Anker sa...

Hvor bor du hyggeligt. Og sikke mange skønne ting, du omgiver dig med. Din væg med billeder synes jeg rigtig godt om.

VintageBakery sa...

Blev ju riktigt snyggt med de vita tyget, passar superbra in i ert underbara hem :)

Annas vita hus sa...

Det blev verkligen jättefint med vit klädsel till soffan! :) Och vilka otroliga fösnter ni har. Härligt med så mycket ljusinsläpp!

Snyggt att du tagit in blå/turkosa detaljer, gör sig ju så bra till det bruna!

Kramar

Anna