torsdag, april 18, 2013

Ett favoritstilleben...

...här hemma är mina regskyltar som sitter på den ena vardagsrumsväggen ovanför varandra och med en Tolixstol ståendes nedanför på golvet! Det är stilrent, enkelt och vintage på samma gång. Jag är lite sugen på en gul regskylt och jag har sett en som skulle passa perfekt till min lilla samling.
 
 


 
 
Idag har regnet öst ner över Göteborg, men för mig gör det ingenting och inte för mina två små heller. Nu är det dock uppehåll och vi ska bege oss till affären och handla inför dagens middag, då barnens fina faster Linda kommer på besök och äter med oss, mysigt!
 
Kram Johanna


6 kommentarer:

Marie maräng sa...

Oj... vilken härlig samling av registreringsskyltar! Superläckert :)

Ha de så gott!
Kram Marie

Helenas enkla vardag sa...

Vilken rolig grej!!Hoppas ni fick en promenad utan regn!
Kram Helena

OddStyle.dk sa...

Super lækre :-) det er guld for samlere...
Ønsker dig en rigtig fin torsdag aften :)
Kram OddStyle

Marie sa...

Så många fina registreringsskyltar du har, så fint att ha dem samlade på ett ställe.

Trevlig helg!
Kram Marie

Ewa`s Galleri sa...

Så fint med reg.skyltarna över stolen
ha en skön helg

Blan betong och gammeldags pioner sa...

jisses vilka läckra skyltar för att inte tala om tolixstolen....ha en fin helg kram från Maja