fredag, april 05, 2013

Mina änglar...

...som står i min "boklåda" kommer jag nog aldrig kunna göra mig av med! Mina två vita och mina två silvriga. Mina två genomskinliga apoteksflaskor älskar jag också!







Vad kul att några av er blev nyfikna på vad jag har för funderingar med min lilla blogg. Jag har bestämt mig för att ha detta ämne som ett måndagstema. Det är verkligen inget ovanligt tema men som sagt så är det en stor del av min vardag och tar därför mycket av min tid.

Nu önskar jag er en alldeles fantastisk helg, hoppas att solen kommer att lysa på oss heeeeela helgen!

Kram Johanna

8 kommentarer:

Marie maräng sa...

Vad spännande och se vad du hittar på ;)

Fina änglar!

Önskar dig en fin helg!
Kram Marie

Unknown sa...

Mysigt med änglar, och fina är de!
Va, nu skäms jag lite, känns som jag borde ana temat, men jag har ingen aning??
Brasilien, loppis, kultur, träning.. hmm QUE?

Nyfiken så jag spricker, men får vänta till måndag antar jag..

Ha bästa fredagen darling!
Kram kram

Sommerhuset i bakken sa...

Søte engler i flott og sjarmerende hylle ;-)

Ha en super helg!

Camilla/ Rufft och Sött sa...

Hej hej!
En till som blev nyfiken nu!
Änglar är ju alltid fina, både ute och inne! Och lådan...såå fin!
Hoppas du får en fortsatt riktigt skön helg med mycket sol och mys!
Kram!
Och du, kul att du gillade bilden!

Mittgodastefinaste sa...

Underbar låda!

Spännande på måndag då!

Många kramar till dig! /Jenny

Johanna Stålros sa...

Underbart fint!!! Kram

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken fin boklåda! Så snyggt att hänga upp den så på väggen och fylla med kära ägodelar. Spännande att se vad temat för dina måndagsinlägg kommer att innehålla.
Kram,
Regina

Hannis sa...

Nu blev ju jag nyfiken!!

Visst är det så att man har vissa saker som aldrig lämnar hemmet=))
Dom är söta änglarna!

Kram Hannis