fredag, januari 24, 2014

En fantastisk gammal bakplåt

I det där paketet som jag hämtade ut häromdagen fanns det en otroligt fin gammal bakplåt. Den kommer troligtvis från Frankrike eller från Belgien, jag glömde fråga Marie om det men jag vet att hon brukar åka på inköpsresa i de länderna. Den ska i alla fall få en plats på en av väggarna i köket, en plats som jag har sparat för just en sån här bakplåt. Tänk, ibland har man tur! För tillfället står den lutad mot väggen den ska sitta på men jag hoppas på att få sätta upp den imorgon.
 
 


 
 
Godkväll på er! Hoppas att ni har en finfin fredagskväll. Själv är jag dödstrött. Jag har varit halvsjuk hela veckan men jobbat ändå. Jag har hostat som en dåre, haft ont i bihålorna och nu har det gått över i en förkylning. Den kalla luften har även gjort att jag har haft svårt att få luft emellanåt. Men nu är det äntligen fredag och jag ska försöka att kurera mig litegrann nu i helgen. Om inte annat så vill jag komma igång med min träning igen!
 
Happy weekend !
 
Kram Johanna
 
 


5 kommentarer:

Anonym sa...

Otroligt fin bakplåt. Kommer att passa fint på väggen.
Krya på dig.
Kram
AC

Marie sa...

Hej Johanna!

Tack för dina jättefina ord i förra inlägget, du gjorde mig sååå glad! Så roligt att få se bakplåten på plats hemma hos dig. Jag har köpt den i Danmark, men jag är nästan helt säker på att hon jag köpte den av har inhandlat den i Frankrike.

Ha en fin helg och krya på dig!
Kram Marie

LOPPISLIV sa...

Vilken fin bakplåt, de är så himla charmiga!! Vill ha :-))

Krya på dig!!
Kram Paula

Hanna sa...

Jätte fint
Hanna

Mittgodastefinaste sa...

Men så fin! alltså formen var ju underbar!

Så kul att du tyckte Sessans hylla var fin!

Man kan ju inte köpa såna där pyttesmå färgburkar med prover längre så det blir ju mer av en chansning! Jag är jättenöjd med färgen även att den drog lite mera åt gult än vad jag trodde. Men den är jättefin att kombinera med rosa som de har en del av flickorna.

Färgen är Alcro NCS 0520-G30Y.

Och jag är helt inne på hjul nu! De ger möblerna en liten rå känsla vilket jag gillar, sen kan jag ju inte sätta hjul på allt i och för sig!

stor kram till dig! //Jenny