lördag, januari 18, 2014

Stilleben från sovrummet

Ett av alla mina härliga loppisfynd är min gamla stege! Jag tycker väldigt mycket om den och för tillfället står den i sovrummet. En vit pompoms hänger på den och en sliten gammal regskylt sitter på väggen över den. Så härligt att få ta en bild när solen flödar in genom fönstret!
 
 
Hej på er! Hoppas att ni har haft en fin lördag. Här i Göteborg är det kallt som tusan, dock har solen visat sig idag och det får man vara tacksam för i alla fall. Idag har jag och familjen varit på Ikea och handlat den sista inredningen till tvättstugan, kul! Det blev en bänkskiva, överskåp och lite annan smått och gott. Innan januari når sitt slut så hoppas jag att tvättstugan kommer vara så gott som färdig. Ta hand om er!
 
Kram Johanna
 
 


7 kommentarer:

Unknown sa...

Jag förstår att du tycker om din stege så fin som den är!
Hi hi jag har ju en liknande stege som jag älskar!

Lyktan från Indiska är oxå så fin!
Kul med lite nytt!

Ha det gott!

Kram
Lotta

Anonym sa...

Stegen passar superfint.
Spännande med att fixa till tvättstugan. Så roligt att tvätta om det är lite piffat.
Ha en skön söndag
Kram
AC

Johanna Stålros sa...

Så fint!!!! Ha en skön söndag. Kram Johanna

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag har också en sån stege som jag är så glad i. Maken kom in med den från sitt garage och undrade om det var något jag ville ha=) Min står lutad mot bokhyllan i vardagsrummet. Vad skönt att tvättstugan snart är klar, det är ett av de viktigaste rummen i husen kan jag tycka, näst efter kök och badrum.
Kram,
Regina

Sommerhuset i bakken sa...

Herlig bilde! De stigene er bare så utrolig sjarmerende og fine. Flott loppiskjøp ;-)

Så gøy med ny vaskestue/tvåttstuga ;-)Håper vi får se når den er ferdig ;-)

Ha en super kveld! Kos deg masse!

Marie maräng sa...

Så fin stege!!!
Jag letar med ljus och lykta efter en sån och har gjort länge utan någon tur :(

Önskar dig en fin start på veckan!
Kram Marie

Mittgodastefinaste sa...

Jättejättefint med stegen och regskylten så bredvid skåpet! Super!

Önskar dig en fin vecka!

Kram Jenny