tisdag, oktober 07, 2014

Nystädat vardagsrum

Vardagsrummet är nog det rum som jag och min familj hänger mest i. Det är ju också här vår enda TV finns stationerad och vår mysiga hörnsoffa rymmer lätt som en plätt oss alla fyra familjemedlemmar i liggläge. Allt som oftast hittar man småbilar, Skylanders, Beyblade, böcker, dockor, Mailegkaniner och en himlans massa gosedjur utspritt i soffan, mattan, golvet, fåtöljen och på soffbordet. Det bor ju två små barn här hemma och det måste självklart få synas. Men plötsligt händer det att barnen leker båda två samtidigt på övervåningen i sina rum och då är jag fort framme och passar på att städa undan alla saker som ligger högt och lågt. Igår hann jag även ta en snabb bild.

Jag är även väldigt nöjd med valet att köpa en grå soffklädsel, dock ser färgen något mörkare ut på bilden än vad den är i verkligheten.



God förmiddag!

Hoppas att ni alla fina läsare och bloggvänner får en kanonfin tisdag. Nu har jag rast här på jobbet och jag ska lägga en beställning på ett supersnyggt fodrat regnställ  som jag har spanat in till Livio. Sedan är det endast vinterskor kvar till Livio och båda barnen ska vara färdiga för att möta höstrusk och vintern, om jag nu inte har glömt något vill säga?!

Kärlek till er!

Kram Johanna

1 kommentar:

Villa Vinkelhaken sa...

Alltid lika skönt att städa undan allt! Vilken häftig golvlampa ni har! :)

Kram Jenny