söndag, oktober 05, 2014

Zebra it is

Igår var jag på stan med min mamma och då hittade jag vinterskor till Sol inne i Kavats fina lilla butik. Jag hade lätt kunnat shoppa skor till hela familjen där inne, så mycket snyggt fanns det!






Om 3 veckor fyller även min lilla skrutta 3 år, då kommer dukning och pyntning ha inslag av zebramönstrat, rosa och grönt. Jag hittade papperstallrikar och pappersmuggar på Lagerhaus. Den butiken går man sällan ut ur tomhänt.




Godmorgon på er! Hoppas att ni har fått sova gott i natt. Här hemma här halva familjen vaken men snart ska jag väcka lilla skruttan för det är ju söndag och då är det dags för handbollslekis igen.

Ha en härlig dag!

Kram Johanna

1 kommentar:

Helenas enkla vardag sa...

Vi har kavatfabriken i vår lilla stad så här kan man handla till fabrikspriser. Men nu har barnen blivit för stora för detas skor. Kul med zebra tema på kalaset. Hoppas ni får en kul dag. Kram Helena