onsdag, maj 20, 2015

En plats som säger mycket

På mina öppna hyllor i köket står många av mina absoluta favoritägodelar. Det är faktiskt den plats här hemma som bäst visar en stor del av min inredningssmak. Gammalt slitet vitt porslin, slitna gamla träredskap, urnor, korgar, gamla glasflaskor/glasburkar, en och annan gammal plåtburk, en industrilampa, vackra grönsaker som ligger framme, redo att användas. 










Köket här hemma går i varma toner och det trivs jag väldigt bra med. Jag tycker även om att inreda kallt och strikt men i köket som är hemmets hjärta vill jag ha det varmt och inbjudande. Naturmaterial i olika nyanser är det som dominerar med en del svarta och vita inslag.


Hej mitt i veckan!

Jag hoppas att ni alla har det bra, trots denna regniga och kalla vår som maj hittills har bjudit på. Jag längtar efter sol och salta bad och jag vill ha det nu! Bums! Hur känner ni?

Kram Johanna

3 kommentarer:

Den där Marie sa...

Det var mycket fina saker du hade i hyllorna! :)

Kram Jonna

Finaste mattan sa...

Ja, vill inget hellre! : )

Hanna sa...

så mycket fint
Ha en bra kväll
Hanna