onsdag, maj 06, 2015

Stenläggning

Kikar in lite snabbt idag för att visa er en glimt från vår "nya" framsida, blir extra glad av att se vårt lilla radhus nu när framsidan har blivit så fin. Ett minne blott är de hemska danska sjöstensplattorna som låg där innan, är inget big fan av dem. 

Fler bilder på framsidan och kommer en annan dag!




De vackra plåthinkarna fyndade jag i Hjo i helgen som var. Nu har de fått var sin stor ljusrosa Mårbacka planterad i sig. 


Hej på er mitt i veckan!

Hoppas att ni alla fina läsare mår bra, själv är jag lite småstressad då det är många datum att hålla reda på just nu! Jag har faktiskt börjat längta liiiiite efter semestern. Det brukar jag inte göra utan jag börjar oftast längta veckan innan det är dags. Men men, sol och 20 grader varmt hade inte varit helt fel.


Kram Johanna

2 kommentarer:

Mittgodastefinaste sa...

Fint det blir!

Åh vad jag gärna skulle vilja åka på den loppisen! Det är ju bara så förtvivlat långt för mig...

Kram Jenny

Finaste mattan sa...

Ääääälskar ljust rosa Mårbacka! Så mycket mormorskärlek... : )