tisdag, november 12, 2013

Flickrum

Jag ljuger om jag skulle säga att Sol inte har ett väldigt "flickigt" rum. Det är mycket rosa och vitt med inslag av guld, grått och grönt. Det är ett relativt litet rum och därför kan man inte möblera på speciellt många olika sätt. För att få största möjliga lekyta får man möblera så som jag har gjort, med sängen framför fönstret.
 
 










 
 
Godkväll på er! Hoppas att ni har haft en fin start på den nya veckan. Själv har jag fullt upp på jobbet och på kvällarna när jag har nattat mina små godingar så är jag helt slut!
 
Nu blir det kvällsmat med min älskling!
 
Kram Johanna


5 kommentarer:

Unknown sa...

Vilket underbart litet flickrum!
Så fina färger o tapeten är så gullig!
Ha det gott!

Kram
Lotta

Johanna Stålros sa...

Jättefint flickrum, i underbara toner!!! kram

Marie sa...

Det ser jättefint ut Johanna, underbar tapet!!!!

Kram Marie

Pieni Unelma sa...

Wau, vilken finaste bloggen har jag hittat :)

Hälsningar från Nådendal och välkommen att besöka mig också.

Kirsi

Mia, New Room Interior sa...

Hei :-) Det går an å sende til Sverige, men det koster dessverre 250,- kr i porto.. Er det fortsatt interessant, så gi meg beskjed på bloggen! Du har en nydelig blogg!! KLEM