lördag, november 30, 2013

Vinter och Jul

Nu har adventsstjärnorna kommit upp i alla fönster här hemma och i vardagsrummet börjar jul- och vinterpynt att komma på plats.
 
 




Mina änglavingar från JDL, min trumpet som jag köpte av fina Gua förra året och ett litet horn pryder nu min gamla hängare i vardagsrummet.




 
Lite grönt har kommit upp i ljuskronan och på väggen ovanför soffan sitter det fyra granar från Tine K. På soffbordet ligger ytterligare ett litet vitt horn och på golvet kan ni skymta min nya matta som jag hittade på Rusta. Den är supergosig och ser ut som ett stort fyrkantigt fårskinn.  
 
Nu blir det ett par avsnitt av Californication! Min nya favvoserie som bara är så bra!
 
Kram Johanna


4 kommentarer:

Melody and M.E sa...

Så fint du pyntat! Granarna från Tine K skulle gärna få flytta hem till mig!
Önskar dig en fin första Advent!
Kram M.E

VINTAGELINE sa...

Så enkelt og fint du har pyntet. Kjempefint med den grønne kransen over bordet. Hva har du brukt av grønt for at det ikke skal drysse?
Så fine kuddar!

Klem

Unknown sa...

Tjohoo!
Vad fint du har i vardagsrummet!
Ljuskronan är så fin med grönt i!

ha en fin söndag!

Kram
Lotta

Blan betong och gammeldags pioner sa...

ååå så snyggt granarna var bara såååå fina....läckra kuddar...ha en hel hög med tyg hemma o jag har tänkt o sy hur länge som helst nu....få se om det hinns innan jul!!! Tack för härlig inspiration kram från Maja