torsdag, november 14, 2013

Kök

Jag tycker väldigt mycket om vårt nya kök. Det är fortfarande lite småpill kvar att göra men det går sakta men säkert framåt. Ni får ursäkta den dåliga bildkvaliten men min kamera är väl inte den bästa nu när det är grått inne så ofta. Det blir liksom lite grusigt.
 
 








 
 
Hejsan hopp! Hoppas att allt är bra med er en torsdag som denna. Själv längtar jag till imorgon då det är fredag! Jag tror nog inte att jag är ensam om detta. Ikväll kommer min bror hem till oss och ska hjälpa Rickard att göre ett ryck i hallen. Hyllor ska platsbyggas och det är lite annat pill som ska göras. Jag längtar verkligen efter att hallen ska bli klar!
 
Ta hand om er!
 
Kram Johanna


13 kommentarer:

Bettan sa...

Åååå hela huset bliiir ju bara så fantastiskt snyggt!!!

Kram Bettan

Helenas enkla vardag sa...

Så fint ni fått i köket. Vi håller ju också på men vi har kvar vårt tegel, så det är lite mer färg hos oss. Längtar också tills i morgon, då vi får hem lilla Doris.
Kram Helena

Hanna sa...

verkligen fint kök, förstår att du gillar det.
Ha en fortsatt fin torsdag!
Kram
Hanna

På landet vid havet sa...

Så fint kök! Gillar verkligen de mer lantliga köken!
Ha en fin kväll!
Kram Mia

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag förstår att du gillar ditt kök för det är jättefint! Å så mycket fin porslin du har...och medicinburkarna!!

Kram,
Regina

LOPPISLIV sa...

Jättefint kök har ni, förstår att du tycker om det :-) Skåpet ovanför porslinshon är urcharmigt!!
Kram Paula

Melody and M.E sa...

Underbart kök! Mycket smakfullt gjort och luckorna på vitrinskåpet är bara så vackra!
Visst är det skönt att det är fredag i morgon!
kram M.E

Hannis sa...

Så fint! Ser så mjukt ut, det gillar jag=))

Härlig helg till dig/Kram Hannis

Pieni Unelma sa...

Hej Johanna, wow, vilket kök. Jätte, jättevackert!!!

Jag gillar också...

Kramar, Kirsi

Villa Vinkelhaken sa...

Så fint kök. Älskar den gamla slitna dörren! :)

Trevlig helg!
Kram Jenny

Sommerhuset i bakken sa...

For et fantastisk flott kjøkken! Stort, lyst og fint med mange sjarmerende og herlige detaljer. Utrolig vakkert!

Ha en super helg!

VINTAGELINE sa...

Forstår at du er fornøyd. Kjøkkenet deres er kjempekoselig. Liker bordet og mixen av fine stoler !

God helg

Klem

Unknown sa...

Underbart fint i ert kök!
Förstår att du tycker om det!
Den gamla dörren är ju så charmig, och även den lilla hyllan ovanför diskmaskinen med de små facken!
Bakbordet o ja allt..

Ha det fint!
Kram
Lotta