torsdag, november 07, 2013

Voltaire Midnatt

Nu är äntligen klinkerset från Marrakech design lagt i hallen. Sorten heter Voltaire och färgen heter Midnatt. Nu ska det bara behandlas och sedan ska det fogas. Jag är supernöjd med resultatet, en riktig färgklick! Vid ett senare tillfälle ska jag visa er hur fint klinkerset går i ton med den skavda blå färgen på den gamla skafferidörren i köket.
 
 
 
 
Hej på er! Vad har ni för er en kväll som denna? Själv ska jag snart tänka på refrängen. Hör min lilla tjej hosta på övervåningen och vet att snart gråter hon efter mig. Jag är helt slut efter många nätter med extra dålig sömn p.g.a. en hostig och snorig Sol. Men, men så är det när man har småttingar. Sova gott om nätterna är ett minne blott. Hua mig vad knäckande det kan vara emellanåt.
 
Kram Johanna


4 kommentarer:

Melody and M.E sa...

Så himla snyggt! Vill ha ... vill ha...
Här tittas det på hela Sverige bakar och jag blir så sugen på något gott till mitt té!
Kram M.E

Hannis sa...

Så fint!!
Dom är vackra dom golven.

Hoppas liten kryar på sig snart så du får sova lite bättre.
Kram Hannis

Mittgodastefinaste sa...

Jättefint! Underbart att komma in i hallen med det golvet!

Jag hade en del att läsa ikapp härinne hos dig, men visst är det så att du inte har visat skafferidörren än? Här har du nämligen en till som letar vintagedörr till just skafferiet och helst i blått!

Önskar dig en lovely fredag! Kram Jenny

Frøken Anker sa...

Hvor er hun kær, din lille prinsesse.
Når man først har børn, så er det slut med at sove om natten. Først når de flytter hjemmefra, så letter bekymringerne lidt.:o)

God bedring til den lille

Birgitte