torsdag, maj 16, 2013

Det verkar bli...

...den varmaste dagen på året idag! Dags att rota fram de få sommarkläder som jag kommer i för tillfället. Längtar efter att bli solbränd och gå i långklänning.

Igår hade vi en mysig eftermiddag med goda grannar som kom över och åt upp nästan alla nybakta kanelbullar som jag och Livio hade bakat. Det ser jag som ett gott betyg:)
 
Idag bjuder jag på några bilder från lilla hallen. En Tolixstol har fått flytta dit och står mot den gråa "betongväggen".
 
 




 
 
Jag älskar att använda min stora genomskinliga apoteksflaska som vas till en liten bunt snittblommor, det blir så effektfullt!
 
Vad hittar ni på idag? Själv ska jag på en arbetsintervju i eftermiddag och imorgon tidigt på morgonen ska jag gå på en till.
 
Jag vill även tacka er för era åsikter angående klinkersen. Er åsikt väger tungt vet ni:) Jag hoppas att ni alla kommer att få en härlig, varm och solig dag!
 
Kram Johanna


2 kommentarer:

Mittgodastefinaste sa...

De där stolarna är så fina! Jag tycker bäst om att använda gamla glasburkar och flaskor som vaser, håller med om att det blir mycket effektfullt! Snygga inspirerande bilder.

STORT lycka till på intervjun, jag skulle anställa dig bums om jag var den rektorn!

Kram Jenny

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina bilder, och jag gillar stolen. Nejlikor har blivit en favorit här hemma, en blomma som var lite glömd ett tag.
Må gott och kramar
AnnaMaria