tisdag, maj 28, 2013

Letar tapetinspiration...

...till barnens blivande rum! Framförallt i Sols rum vill jag ha en fondtapet. Rickard har faktiskt uttryckt en tydlig åsikt angående Sols blivande rum. Den åsikten är att det tydligt ska gå att se att det bor ett barn där. Haha, han är rädd för att jag ska göra det för "vuxet". Ingen risk i alla fall, jag håller med honom. I barnens rum ska det inte vara för vitt utan det ska finnas färgklickar av olika slag.
 
Dessa två tapeter gillar jag!
 
 
Körsbärsdalen turkos av Majvillan.
 
Körsbärsdalen gul av Majvillan
 

Vad tycker ni om tapeten, turkos eller gul?

Nu är det dags att ta tag i tvätten, finns det något tråkigare?!

Kram Johanna


12 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Glada tapeter! Jag gillar ju även i stort sett alla tapeter från Sandbergs, men jag är nog ändå mest en vitväggsmänniska :-)

Fint o Fult sa...

Oj, vad svårt... den turkosa älskar jag, färgen är fantastisk men samtidigt så blir ju den gula mycket varmare i färgen...
Härligt att få inreda barnrummen (även om det är svårt med alla val:)
Kram Monica

emmashem sa...

De var jättefina, den turkosa gillade jag man blir liksom pigg och glad av den, känns väldigt fräsch och tror kanske att den håller med längre och är lättare att matcha annat till.
Tapeter är underbart!!Eller hur;)
Kram Emma

Marie maräng sa...

Passande tapeter till barnen... härliga färger :)

Vilken fin morsdagspresent du fick!

Önskar dig en trevlig helg!
Kram Marie

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Men så härliga tapeter !!! Jag föll verkligen för den i turkost !

Kraaaam

mysiga heestrand sa...

Hej Johanna!
Tack för hälsningen. Du undrade vad det kostade att hyra mitt gästhus i juli.
Det kostar 4 000:- /vecka under högsäsong.
Kram Marita i Heestrand

vitadrömmarobusigabarn sa...

Önskar dig en jättefin dag
kram Tina

Vintage House sa...

Hej
Såg din kommentar och det är tyvärr väldigt svårt att svara eftersom de varierar väldigt mycket.
De flesta dock ligger mellan 80-90 cm brett och 180-190 cm långt.
Jag har inga hemma just nu så jag kan inte mäta men kommer få hem efter midsommar om du är intresserad.
hör av dig om du är
kram kram
sandra

Tina sa...

Härliga färger, kommer att bli kanon vad du än väljer.

Blågulkram

Mittgodastefinaste sa...

Båda är jättefina! Men om jag måste välja så tar jag den turkosa!

Kram Jenny

CONCEPT by JESSICA sa...

Oj vad svårt. Båda var superfina, i längden tror jag på den turkosa...
Fin helg till dig, kram

Mellton sa...

Den turkosa var ju underbar!
Kram Mellton